14 ianuarie 2012

Tune Review: Sax Project - The click song

Eeee, si ma mai apuca uneori nostalgia si-mi amintesc de cate o piesa draga. Cati dintre voi isi amintesc de piesa celor de la Sax Project, "The click song" . Dupa mine, este o piesa bestiala. Are tot ce-i trebuie pentru o piesa disco-house, pe care sa te misti energic pe ringul de dans.
Eram la mare prin 2003 daca nu ma insel cand am auzit-o prima data si mi s-au aprins imediat "beculetele". Am mers la DJ-ul care punea muzica pe plaja sa il intreb cum se numeste piesa.
Cercetand un pic pe net, am aflat ca defapt piesa originala e mult mai veche, fiind vorba despre René Et Gaston - Vallée De Larmes, piesa ce dateaza de prin '94.
Dar gata cu vorbaria, sa trecem la ascultat:




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea...