3 septembrie 2009

K-pital - Vibratii

Va mai amintiti de piesa "Vibratii" a celor de la K-Pital? Ce vremuri... Iata ca DJ-ii nostri nu au uitat-o si au scos-o iar in fata. Acesta este remixul lui DJ ION ENERGIE, zic eu un remix reusit, macar prin prisma faptului ca ne readuce aminte de anii tineretii. Piesa "Vibratii" aparea pe albumul cu acelasi nume al trupei K-Pital, undeva in anul 2000.


Actualizare:


Intrucat clipul prezentat mai sus a disparut intre timp de pe youtube, am postat melodia originala K-pital - Vibratii :

2 comentarii:

  1. si eu am avut ceva rabufniri ca si ale lui, dar m-am lasat ca n-am avut multe cu mixurile, care fara suparare ii recomand si lui. :(

    RăspundețiȘtergere
  2. super vremuri.. :) Atomic Tv.. erau o multime de astfel de proiecte care din pacate au disparut. am scris si eu despre asta pe blogul, daca vrei arunca o privire: http://septymoldovan.blogspot.com/2011/08/atomic-days.html

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea...