8 octombrie 2008

Paul Van Dyk din nou in Romania

Pe 10 octombrie Paul Van Dyk va sustine un nou concert in Romania la Arenele Romane. Paul Van Dyk, unul dintre cei mai apreciati DJ din lume se afla in turneul Vonyc Sessions World Tour 2008. „De câte ori am fost în România, a fost foarte bine, mi-a plăcut şi m-am simţit bine. Am avut mereu parte de un public cu care am interacţionat, care a fost receptiv. De asta revin, cred că este a treia sau a patra oară când mixez în România, aşa că asta spune destule”, îşi explică întoarcerea Van Dyk.
Biletele pentru evenimentul ce va avea loc pe 10 septembrie incepand cu ora 22:00 la Arenele Romane se pot procura de pe site-ul www.bilete.ro si au pretul de 35 de lei. Tot de pe site puteti comanda si ultimul album al lui PVD In Between la pretul promotional de 29,9 lei (stocul albumelor la acest pret este limitat! )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea...