22 iunie 2009

Mike Oldfield - Tubular Bells

Mike Oldfield este unul din marii artisti-compozitori al zilelor noastre. . Mike Oldfield reuseste sa imbine rock-ul cu muzica clasica, dar si cu influente de muzica electronica in acelasi timp. In orchestra lui se gasesc instrumente muzicale dintre cele mai neconventionale. Concertele sale sunt spectaculoase si urmarite de fiecare data de zeci de mii sau chiar sute de mii de fani.
O mostra din discografia acestui mare muzician o reprezinta piesele din seria "Tubular Bells" :


Mike Oldfield - Tubular Bells I



Mike Oldfield - Tubular Bells II



Mike Oldfield - Tubular Bells III - Secrets/Far above the clouds



Dintre aceste 3 parti, dupa mine, partea a III-a este cea mai reusita si mai complexa. Sunetele sunt extraordinare.
Pe cand un concert Mike Oldfield in Romania? Sper cat mai curand.

5 comentarii:

  1. Leo Ionescu, old_mike44@yahoo.com19 august 2009 la 08:42

    Mike Oldfield este, intreadevar unul din cei mai mari muzicieni si compozitori ai vremurilor noastre. Muzica lui trascende timpul, influentele preclasice,celtice si electronice imbina sunetele intr-o feerie auditiva de neegalat. Sper ca vom avea placerea de a-l vedea si in Romania in urmatoarea perioada.

    RăspundețiȘtergere
  2. Este desigur, o muzica minunata si nu inteleg de ce la noi nu este difuzata, decat foarte rar, iar cand se intampla totusi, prezentatorii uita sa spune a cui muzica este. Pacat, pentru ca se promoveaza lipsa de valoare. Cand exista atat de multa muzica buna, suntem obigati sa ascultam (in spatii publice, la posturi private de radio) tot felul de prostii.

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna
    Da ,si eu am un dvd cu Mike Oldfield cu concertul de anul nou din Berlin In 2000 a fost.Este ceva fenomenal.Cu alte cuvinte asa e romanul ,numai manele sa auda si formatii ieftine nascute de peste noapte , care un urmatorul an nu-l mai auzi.Pe cand muzica de calitate se aude si dupa 10 ani.....

    RăspundețiȘtergere
  4. S-or uita acesti magnifici ai muzicii la romania asta imputita? As plati si 20 mil biletul numa sa merg la un concert de-al lor.Mi-a mai crescut speranta cand am vazut ca a venit Jeam Michel Jarre pe care nu l-am ratat. Poate vor veni si ei ca sa ne umileasca putin "industria muzicala" de la noi.

    RăspundețiȘtergere
  5. Din pacate n-o sa-l vedem prea curand... Nu-i mai arde de turnee, participa ocazional la cite un eveniment... De cand a trecut pe new age nu mai iese din vila/barul lui din Ibiza. Eu am fost oarecum norocos ca l-am vazut in 1999... De atunci n-a mai facut niciun turneu...din pacate...

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea...